tisdag 10 februari 2009

My sweet 16

Flegmatisk. Oinspirerad.

Men ibland är det så också.
Jag kom just hem från bion. Jag brukar gå på bio för att få äta godis. Nog äter jag godis annars också men det är extra gott att äta godis när man är på bio. Jag brukar skita i vilken film jag går och ser, jag gör det bara för godisets skull. Men det är bäst att ta en kort film, för godiset tar slut efter typ tjugo minuter och sen är det så jävla tråkigt att sitta och glo på en film man inte vill se i typ en timme. Utan godis dessutom. Australia var nog ett av mina största misstag. Den filmen är ju minst 10 år lång, känns det som. Buah.
Changeling som jag såg idag var nästan spännande någon gång. Den innehöll allt från ofrivilligt inspärrande på mentalsjukhus till män som mördar småpojkar med yxa.Hura för sånt. Annars var filmen tråkig. Eller karaktärerna var tråkiga. Jätte platta. Ungefär som i en James Bond film, där boven är ond och kvinnan är sexig och chefen är chefig. Liksom.
Nå, nu är det dags för mera flegmatism. Det har varit my sweet 16 maraton på MTV och det har inte precis bidragit till någon slags arbetsiver eller flit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar