måndag 18 januari 2010

jiins update

Okejokejokej.

Så mina jiins från cheap monday har anlänt.
Good news 1: jag får dom på mej (!)
good news 2: jag ser inte ut som en hippo i dom

Bad news 1: jag ser inte helt och hllet INTE ut som en hippo i dom. En mini hippo kanske. Eller kanske en mini elefant. Eller ett litet vårtsvin. Som Pumba.
Bad News 2: Min FiTTigt snygga vän E beställde samma byxor och jag LOVAR att hon kommer att se ut som en jävla gudinna i dom ARGAHHGARHG. Speciellt i jämförelse med mej. Men de e ju good news för henne. Och man skall inte jämföra sig med andra, det sa min mamma.

Eiku just de, det var Fråga Ewa i Frida som sa så. Min mamma var all for jämförelse. Här skall vi inte vara nöjda med vad vi har ånej. Och se på mig idag. Tack mor.
Svammel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar