tisdag 10 augusti 2010

Flåu

Jess. SNart e de flow. Ja betalar 85 euro för at doka pisssljummen cider i nån vittus park i helsingfors tillsammans med en massa hipsters med snyggare kläder än jag. Det sku ha vari ett helt ok pris, ända tills jag fick veta att Miike Snow hade ställt in. Due to logistic difficulties. Med andra ord int vittu orkar vi.
Vittus Miike.
Jag hade tänkt hoppa, flasha mina tissin, fria till min pojkvän och hångla med en tjej under deras keikka. De blir inget av det nu.
Burn in hell Miike Snow. Vem vittu stavar miike me två i:n dessutom. Va e de för jävla skit. Jag hatar dom.






































































NÄ JAG HATAR INT JAG ÄLSKAR DOM!! FAAAAN OCKSÅ!

3 kommentarer:

  1. Sorry! Vi ville inget hellre än att spela.
    Vi älskar Finland! Men ibland fuckar bokare upp saker som ej går att lösa.

    Hoppas vi kan komma till Finland snart ändå!

    Med vänlig hälsning
    /Christian
    Miike Snow

    SvaraRadera
  2. siistii svara dom på riktigt?:)

    SvaraRadera