söndag 17 oktober 2010

Ronnie och Broschen



Mycket trevlig hälj.Chillade i skolan och solvade färdigt. Tryckte grejer. Tillverkade saker.
Träffade Emma och Ronnie från Åland. Ronnie var bäst. Han fick en brosch av mej och jag tror han tyckte om den.
Och när jag sa att åååh jag vill komma till Åland och hälsa på så sa han
"ja det är bara att komma det".
Hur fint?


Ronnie och broschen


Vi satt och drack lite cider och energidricka (tack petra...) hos emma. Alla bara ringde till Ronnie hela tiden. Ringring piipiip. Mr Populär handär Ronnie.


Emma i köket

Sen berättade han sorliga historier om vänner som frusit ihjäl och jag började gråta för det var så rörande och rysligt och Ronnie berättade så fint.

Sen lurade vi honom till Dynamo där det var kö och arga människor och tjocka tanter som dansade lapdance och svettigt (som alltid) och allmänt underligt schack (mer än normalt alltså..). Och i kön in så fick Ronnie komplimanger för sin brosch av en pojke (alltså fick JAG komplimanger!)
Mycket trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar