tisdag 16 november 2010

don't bother trying.



voi vide.
ja tänkte liksom defy min ögoninfektion och ta mig till skolan. VI skulle ha photoshoot. Klart man vill va me på det likssommöö. Var helt dolled up (se bild nedan)


MEN SEDAN HADE VI INGEN PHOTOSHOOT. FAIL! som tur räddade petra min dag genom att fjanta runt me mej på stan efteråt så länge jag ännu var hög på mina 3 finnrexin som jag tog innan jag gick ut genom dörren.
Jag died and went to heaven när vi enter stocKKKans julpyntssavdelning. Cupcakes, ugglor, glitterrenar, paraplyn, ugglor und so weiter. Allt som oftast med glitter på! Äntligen hitta jag någon att appreciate kitsch och krääsä med. Pete you are my man. Men så kom the real man, skrattade elakt och sa "vafan e de här för skit" och så gick vi och sambohandlade mat istället.

Sen kom jag hem. Finnrexinet slutade verka. I got off my high och slocknade i sängen medan John Locke försökte få Sawyer att döda sin farsa i ett piratskepp mitt i djungeln.


2 kommentarer:

  1. Hey you gotta love the julpynt!

    SvaraRadera
  2. Awwwwwwwwwwwwwwwww. Ja älskar då nä du berättar hela världen hu bäst ja e...

    SvaraRadera