onsdag 26 januari 2011

handarbete


var hanttalärararvikarie på mitt gamla högstadium idag.
VILKET ANTIKLIMAX!
Ingen hotade mej med kniv, spottade på mig eller försökte råna mig.Värsta snälla söta barnen!
Dom skulle göra nya saker av gamla. En brud hade tagit med sig sin mammas gamla Levi's 501:or med pöörfekt slitning som hons kulle göra om till en väska.
NEJNEJNEJNEJNEJNEJ skrek jag. Så jag tvingade henne att klippa av dom och göra dom till shorts. Som tur ingav jag något slags auktoritet så hon gjorde som jag sa.



veri pretty sjårts!

3 kommentarer:

  1. Tummen upp! Som tur att hon hadde dej, annors sku d nog ha varit en lost case me henne...brrr...jeansväska...

    SvaraRadera
  2. Vad är det jag läser!? Malin, handarbete och en massa barn? :P

    SvaraRadera
  3. Typen som har anlitat dej o hålla en hankkatimme åt små oskyldiga fjortisar måst ha varit antingen full eller hög. Eller både och.

    Du stal väl shortsen av henne?

    SvaraRadera