lördag 2 april 2011

wow.
Jag har varit sjuk.
ALltså MAD SJUK!
Sådär på riktigt med 40gradig feber och hallucinerande o shit. Att det gör ont i kroppen av tyngden av täcket. Att jag inte kan svälja värktablett för halsen är så sjuk och svullen. Allt. Förkylningarnas El Maco Grande!
Och en HEL jÄVLA VECKA har tortyren pågått. Och jag är fortfarande inte frisk. Hostar som en nerrökt bartender ombord på en vikingbåt, huvudet känns som små tomtar gräver efter guld inuti med sina små hackor och halsen gör så ont att det strålar ut i öronen och värker i tänderna.
Yhy.yhy. Stackars mej.
Ville inte ens lyssna på Rebecca Black igår. SÅ deppig var jag. För mig kändes det inte som friday friday. (gotta get down on friday).


http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar