måndag 20 juni 2011



På Lördagen var vi ut på tokigheter. I vanlig ordning.
För den HÄR fina flickan hade ÄNTLIGENÄnTliGeN fått sina papper och slipper tänka eller se på vår bajsskola någonsin igen.

Hehe. Helt som vi skulle behöva någon orsak för att hitta på tokigheter. Men det är alltid bra att ha en officiell förklaring

Andra tokigheter vi (jag gjorde) var att röka inomhus. Luktar förjävligt men ser ju bra ut. Jag är Marlborokvinnan. Skoja.

Sen träffade min kompis en italienare som tydligen var dvärg. Men det märkte vi först när vi såg honom på dansgolvet lite senare (han hade suttit ner tidigare). Jag har tydligen pekat och skrattat. Men jag tror att det var uppriktig glädje och överraskning. Det tyckte inte han. Han tyckte tydligen att jag var en stupid person. Nå voi.

Sen gick jag hem och möttes av en mycket munter duo som tittade på simpsons the movie.

Great success.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar