torsdag 24 februari 2011

superbowl

Jag tittade just på lite AMerican Football. Det var final. Green Bay vann. Men gud vilket överpatriotiskt spektakel. Så jag lärde mig at man måste ha en nolo-blanket när man tittar på Superbowl.
Men VAD är en nolo-blanket undrar ni då!
En nolo-blanket är ett tygstycke under vilket man kan gömma sig när någon/något blir så pinsamt att man inte klarar av det mera.
En annan situation då en nolo-blanket behövs är när man läser Barn 312 av Hans Ulrich Horster. Den är så pinsamt dålig att jag tvingades gömma mig under N-B flera gånger. Det enda bra med den boken är att författaren är död vid det här laget, så han kan inte producera mer smörja.
En gång önskade jag mig att jag skulle ha haft en nolo-blanket. Det var när jag ver på Dynamo och såg min marknadsföringslärare. Jag skulle ha behövt åtminstone ett dussin.

4 kommentarer:

  1. Har du sett nyaste Top Model? Vittu man behøver en GIGA nolo-blanket, før faaaan va dom trillar av runwayn på nologaste sätt o alla ba stirrar o sätter händer för munnen! Skriv om den du ;)

    xx Julie

    SvaraRadera
  2. JOOO! SEND ME ONE! ja behöver den all the time. TEX NÄ JA E ME DJ PÅ DYNAMO HAHAHAHAHAH. ja e on a roll ida

    SvaraRadera
  3. HAHAHA skaffa en egen blogg you attention whore kommentarsterrorist, you!

    SvaraRadera
  4. om ja ha förstått det rätt så tycker bloggare om att få kommentarer, men ja har visst fel vahvahvah????? va hände me "åh det är så underbart me er läsare, det är så kul me kommentarer för det känns som om nån BRYYYYYYYYYYYYYR SIIIIG"

    SvaraRadera