måndag 7 mars 2011

Lite kök


ehhehe.
Trodde jag hade tappat min telefon.
Den låg i min tygkasse. Åhå.

Klockan är mitt i allt halv elva. Vart försvann dagen?


HÄr är mitt kök.
På kylskåpet hänger Jesus.
Han e ful i mun.

Bland alla flaskor på kylskåpet sitter lyckokatten från China Town. Freddy är livrädd för den.

Sen är det ju bra att ha en adventsstake på mikron också. Dessutom är den aldrig på.

Här hänger en godisjulkalender på väggen. Vi har tre (3!) stycken. Tillsammans med My Little Pony korten.

På väggen hänger ett hopprep. Som räknar hur många gånger man hoppat. Och är rött! High tech.
Sen har vi en chalk board, som man kan skriva meddelande på. Som Kride, hon har skrivit Malin Ca va. Under hänger en massa mini cereal boxar.
Det var lite kök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar