torsdag 1 mars 2012

blogaward

jag har fått en blogaward!!Jag blev jätteglad och planerade allt jag skulle köpa med prispengarna. Sen såg jag att man bara vinner äran och privilegiet att få berätta 7 saker om sig själv.
Eller int e de så bara.

1. Jag behandlar min hund som ett människobarn (oftast), men när jag pratar med andra låtsas jag som om jag är jättebra på hunduppfostran. Vet allt kan allt.

2. Mitt modersmål är sarkasm. My second language is irony.

3. När min lillasyster var liten brukade jag hoppa fram bakom hörn och skrämma henne så hon började gråta. Sen gällde det att få henne tyst innan mamma eller pappa hörde hennes tjut. *znell zyzter*

4. Jag tycker om att ge människor saker. Och göra dom glada. Jag är en people pleaser (och en levande paradox).

5. När jag är full tycker jag att Rihanna är jävligt bra.

6. Jag oroar mig över allt och planerar minsta småsak i huvet. MINSTA grej alltså. Typ om jag skall koka mitt te eller rosta mackorna först på morgonen. I vilken ordning jag skall klä på mig. Om jag skall sätta på skorna eller Freddys koppel först. Om kompisar hade mattelektion i skolan när jag hade något annat så fick jag ångest för deras skull ba "oj neeej inte matte, buhuu, HUR skall man orka??". sånt.

7. Jag tycker generellt sett inte om att gå på konsert. Människor trängs och man blir trött i fötterna och känner sig utanför när man inte vet vilken sång det är eller om man inte kan texten.

Oh vad jag verkar vara en trevlig perzon!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar