tisdag 8 juni 2010

HM FAA

alltså. jag och A tog en liten detour till håfårs på vägen hem från bårgå. Vi tänkte gå till Monki och Weekday (som båda var lika rensade och oinspirerande som jag när jag har krapula) men mitt main target va henksu och manksu och deras FASHION AGAINST AIDS. Okej så vi gick til kämps HM. Ingenting. Jag gick runt och skrek var e all AIDS, jag vill ha AIDS. Hej, ge mig AIDS. Sen hörde jag mig själv och slutade. Men inte fan fans det AIDS där inte. Och inte i den andra Men heller. Så voi nu saaaatan. Jag måste få dendär tunikan. Nu. Och allt annat jag tänkte köpa.Liksom snälla. Jag vill ju bara få konsumera. Låt mig konsumera. Gah.

3 kommentarer:

  1. Kom till Stockholm här finns de i typ varje HM i hels stan! :P

    SvaraRadera
  2. den tunikan har jag muahaha.ha
    :)

    SvaraRadera
  3. kolla sen efteråt o såklart fanns aids skite i forums hm.... dit vi int fo. epic fail.

    SvaraRadera