torsdag 3 juni 2010

träflig dag

Idag had vi piknik i parken. mycket trevligt. Kride hade bakat en så jävligt god tårta och Jag och E hade skaffat grill och korv så naturally grillade vi korv. KORV FTW! Korv är så satans gott. KORVKORVkORVKORV! KOOOOORV!



Korv.
Jag var och grillade fläsk även tidigar idag (nämligen mitt eget) tillsammans med Kride och E. På stranden. Ingen tyckte att jag hade blivit brun. Misslyckad grillning.

Min hund kom med på pikniken och denvar helt ADHD. Jag ville slå den. Eller dränka den i en tunna kallt vatten. Sådär att den nästan dör. Som varnande exempel liksom. E ville att vi skulle grilla honom. Jag sade att vi inte hade lämpliga verktyg med oss för sådant. Men nästa gång kanske.
Djävulshunden.

2 kommentarer:

  1. Malin! När du kommer ti krombi ska vi åka ut till Larsmo till vår sommarstuga o grilla korv, leva retroliv så det förslår å så ska du får se äkta lestadianer :P Freddy är också välkommen :)

    SvaraRadera
  2. YEEEEEE! OH JoY!! Jag kan inte vänta.

    SvaraRadera