lördag 5 juni 2010

kahuset som sprängdes.

Igår började jag på min filosofiuppsats nummer 1. Jag svamlad lite om att fula människor inte kan ha fula kläder men sen gav jag upp och tittade på thank you for smoking och åt min fjärde glass för dagen BEACH2010HEREICOMEEEEE!

Hej Kakhusets.se har lagt av med bloggandet. Åhå. Det kann bara betyda...några saker. Typ att Tjejen blev på smällen och nu ska dom göra abort och dom är annars så politiskt korrekta att det sku skada deras image. Eller så har dom gjort slut. Eller så har dom kommit underfund med att dom i sjävla verket är syskon. Eller så är någon av dem döende. Eller så har dom inte råd med internet hemma. Eller så har tjejen blivit tjock och vill inte visa sig mer på bloggen. Eller så huserar illegala immigranter i deras lägenhet så dom måst vara incognito. Eller så driver dom bordell och vill ligga lite lågt. Eller så odlar dom marijuana hemma.
Ja typ. Nåt sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar