lördag 11 februari 2012

jåbbet

tänkte visa lite bilder från jåppet. Såhär ser det ut (ungefär); när man kommer in finns en liten butiksavdelning med produkter där man kan KÖPAKÖPAKÖPA. Vid planerings/ritbordet ser ni Nerissa som sitter och jobbar med postningar. Men vid det bordet gör man ALLT. Stryker, trycker, klipper o.s.v. Nerissa är förresten från Australien och sjunger i ett band. Och hon hjälper mig med allt när jag inte fattar och håller reda på att jag håller reda på. Och ibland håller jag lite reda på henne. Funkar fint!

Här är alltså lite av butikken. Det är inrett med fina gamla saker och lite snyggt slitna möbler och Lotta kallar stället för sin urban barn. Barn as in ladugård. Inte unge. Jag antar att vi är hennes kreatur.

Lite mera butiiik. Fin tejp man kan göra lite minivimplar av teksempel.

Världens finaste ringklocka. Har inte vågat plinga i den ännu. But any day now.
Sen får man äta lunch ibland om man hinner. Och jag måste alltid läsa medan jag äter, ifall jag äter själv. Annars smakar maten inte lika gott. Och kombucha dricka e förresten så jäfla gott. Mmmmmmhmhmhmhmhmhmh. Och Gabriel Garcia Marquez är toppen, som vanligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar