fredag 10 februari 2012

mat och mat och mat



Dag två av internship avklarat och jag kom 2 timmar FÖR TIDIGT! (!!). Så pysslade jag lite i butiken, klippte upp tyg och försökte screenprinta lite grejer men det ville inte idag.
Sen fick jag träffa den andra internen, Yohei eller Yohey Eller hur det nu skrivs (man säger jåu-heii).

Det blev sushi till middag och jag väntar på ett fedex ska komma fedexandes med min iphone. Hallå hopihopi!

Igår beställde jag också mat på nätet. SJUKT BRA! Man bara klickar på allt man vill ha och så kör dom hem det till en. Färska organiska blåbär och lax och surdegsbröd och whatnot hamnade i min inköpskorg! Och läsk. Och VIN! Tjoho nu ska vi ha matkalas här!

MMmHMhnmmmm zuzhi e zå himla zmazkigt!


WHAZAAAA


2 kommentarer:

  1. voi vittu! du sku också påriktit kunna ha lite tråkigare att man int sku behöva bli så SATANS FÖRBANNAD av att läsa din bloggjävel!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera