tisdag 6 april 2010

ch-ch-ch-changesss.

Efter en liten...hmm...semester.. ar jag tillbaka pa jobbet. Vad kiva. Under min franvaro hade dom hunnit valja logo til mega projektet, samt designa broschyr och webbsida. Ehheee. Missa lite daran ojsan da.
Och fatta hur javla konfys jag blev idag nar jag skulle ga pa jobb o tittade in genom glasdorren och det sag ut som HelVEteT brakat lost. Visade sig att vi hade flyttat. Till vingen mittemot. The D wing. Ingen hade sagt ti mej bara, hehe. Sa kan det ga har i Indien, det ar snabba tag.

Sen forsokte jag just introducera begreppet pikkulauntai har pa jobbet, men dom tyckte att jag var korkad. Nejnejnej varfor skulle man dricka mitt i veckan (varfor inte liksom). Nar jag hotade med att ta med vodka flaskan tittade dom bara pa mej med ett sarat uttryck i ansiktet och gor det dom aldrig annars gor, satt tysta och arbetade.

har forresten varit och titta pa clash of the titans i 3D har, i ett stalle som heter red lounge. Det ar inte sa porrigt som det later (och ser ut), men ah sa wunderbar. Sa borde bio vara alltid. Fett breda mjuka fatoljer som man kan ligga ooch SOVA I! For dom har motorstyrt ryggstod och fotstod sa man liksom LIGGER vertikalt och tittar pa film, och man har ett eget bord att stalla all sin dricka och sniks och snaks pa och det ar sa Javla lyxigt! sen kommer dom med filt och kudde om man ber och man kan bestalla mat och sa kommer dom med det ocksa. Finnkino get inspired!
Jaha. Idag fick jag en arbetsuppgift forresten, att designa ett fodelsedagskort at en jobbkompis. Inte en riktig uppgift alltsa. For jag ar inte en riktig anstalld. Och jag jobbar inte pa riktigt. Sa jag far latsas-uppgifter. Uah.

Igar skypade jag med mams och Ellu och Freddy samt Ls mams och tva broder. SA KUL! Dom har bott i Rom i tre manader sa nar vi kommer hem har vi inte sett dom pa ett halvar. Krejzi.
Alla tycker att Freddy ar sa busig och oforskamd och jag vill bara aka hem och fa pli pa honom. Ni som ser honom mer an jag., ar han en odraglig liten byracka? Vad har jag att se fram emot nar jag kommer hem? Ar han onormal? Vad skall jag gora? Oj vojj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar