torsdag 15 april 2010

Hundmöte

Min mamma lovade att komma emot mig och L till flygplatsen i Helsingfors när vi anländer. Bäst av all så lovade hon att ta Freddy med sig. Alltså har jag kunnat använda min arbetstid här i Indien till att planera hur mitt möte med min hundson skall gå till.

När vi kommer till bilen skall min lillasyster vänta där på oss med Freddy i koppel. När jag är en bit ifrån skall jag gå ner på huk och kalla på honom "lilla Freddysisen älsklingskakikorven kom till mamsen" och sen skall han springa in i min famn. Sen lyfter jag upp honom och han skall pussa mej och jag säger "jååå pussa mamsen duktig vovve". Sen skall ingen annan få röra honom.
Soundtracket är MGMTs Kids. Sen när det blir mer herkkä hetki övergår det till R.Kellys I believe I can fly. I filmen i mitt huvud alltså.

edit; int R.Kelly. Utan eternal love me the bangles. Sen när vi åker i bilen o han sitter i min famn så kommer de en såndärn montage-kohta när vi har roligt och tittar ut genom fönstret etc och det ackompanjeras av by the rivers of Babylon.

L för två sekunder sen
"hoppas dom har Domino's där.." (i goa..)

2 kommentarer:

  1. hallå! var till anita o visa freddy, hon sa han var jätte fin o att allt va bra! hon sku skicka pic me fredster o emmy(i?) till din gmail:) kramkram

    SvaraRadera
  2. Hej Falin Minne, får vi nå uppdateringar snart va???
    Puss från skitkalla DK

    SvaraRadera