måndag 12 april 2010

suddig sondag.

Igar var vi hemma hos Ls chef, superdupermegastjarnanOscarvinnaren Resul, pa lunch. Och sa doka vi forstas. Jag tror vi har daligt rykte som finnar. Vi at shitgood mat och han bjod pa breezer. Efter breezer. Efter BReeeezer. Sedan tog dom slut och da blev det screwdriver efter screwdriver...efter screwdriver. Som tur vann vi. Han slockna i soffan. Jag och L daremot var knappt salongsberusade. HAAAHAA. Men kul var det. Och veri najs hem hade han. Sota barn. Tog lite bilder. Suddiga bilder.

Lunchen tog bara 6 timmar, hehe, sen akte vi till en mall och laskuhumalassa sa gick vi och at varldens ackligaste mat pa en acklig restaurang som sa att dom serve thai food men den dagen tydligen BARA serve acklig vegeteraian indisk mat som smaka krak. Och det var vad jag gjorde efter att jag atit det. Kraktes. Sen blev allt lite battre nar jag fick choklad i massor och smorgasar med te och tva avsnitt av sopranos season 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar