onsdag 8 april 2009

bloggsjit

jag undrar om jag är cut out för bloggande. Jag uppdaterar aldrig. Jag kommer på kuliga grejer när jag är på stan och så skriver jag inte ner dom senare, utan jag tittar på the Hills på teve istället. Jag prioriterar the Hills över min blogg! Fast det är en orättvis jämförelse för jag prioriterar the Hills över allt annat. Utom the City. Det vinner allt. Go Whitney.

Menn herreJÄVLAR vad Whitney pratar störande. SOm om hon skulle ha en stor kuk i käften, pardon my svenska. Men liksom när hon ska säga "thing" så säger hon "thannnnggghhkk". Liksom gaaaah kukimunnen aaaaah.Men I lover her. Hon är en sån som ser ut som en liten tjockis i fejset och så är hon smal som en etiopier. Detär fint, som en hund, ungefär.

1 kommentar:

  1. Ja kommer ihåg dehär, o ja tycker exakt samma! Whitney e bäst, fast hon pratar som et cp. NÅN charm måst hon ju ha;) Man kan int va perfekt.

    SvaraRadera