torsdag 16 april 2009

det sket sig!

Efter vävningen var jag så utpumpad att bara tanken på att ta mej upp till tygtryckningssalen och börja göra matematiska uträkningar, blanda färg etcetc fick mej att må illa och framkallade migrän, som jag inte ens lider av. Så jag gick hem istället. Och tittade på family guy. Och somnade. Sedan vaknade jag och hade morkkis. Jag börjar bli en gammal tant. Jag får morkkis över att jag inte tryckt tyg. Andra i min ålder får morkkis av att dom bjöd hela baren på shots och hånglade med grannens man i fyllan.

men nu, lite reklaaaam:


välkomna, sen när det gäller.

2 kommentarer:

  1. fy faen va min plansch är fin! GREATNESS!

    SvaraRadera
  2. Hej Maltsy Kulta! Din affisch är den finaste! Perfekt titel. När flyttar du hit och startar byrå med mig? Kram Juhis solt som en tupp.

    SvaraRadera