söndag 26 april 2009

portfolie i mörkret.

Idag har varit en jävvligt bra dag. Muchomucho bra.
Nu sitter jag och knåpar ihop en portfolio för min kurs i textil inredning. Jag HATAR att klippa och klistra. Jag klipper snett, det kommer lim överallt och det ser ut som något producerat av en sexåring med grav ADHD och kass finmotorik. Studerar jag egentligen rätt sak, kan man undra.

Dessutom har jag idag städat köket och satt på en tvättmaskin. HAHAHAH det låter som om jag skulle ha haft sex med en tävttmaskin, det har jag inte tänk på förut, hahahahah! HA! alla dessa limångor gör mej lite bortkollrad, tror jag bestämt.

Faaan vad jag längtar efter min hund! Fast jag är lite livrädd också. Tänk om jag ger den ett urdåligt liv? Täk om jag går runt och har konstant ångest och oro över om den har det bra! Men sen ser jag gubben som alltid rastar sin hund på min gata. Och han sitter i en såndärn elektrisk rullstol. Klarar han av att ha hund så klarar jag väl fan det också. Va?va!

Fan förra veckan höll på ta livet av mej, var i skolan från 8:30 till sju eller nie på kvällen, varje dag. Och nu är det dags för slutspurt, fyfan, JA! NU KÖR VI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar