tisdag 2 februari 2010

ensamstående

Idag blir jag ensamstående förälder till Freddy. Den bättre hälften åker till Mumbai. HJÄLP!
I Mumbai händer det galna saker. Man blir rånad och förgiftad och magsjuk och traumatiserad. Men det är lite häftigt också. Där bor 19 miljoner människor. Det är så JÄVLA mycke människor!

Om en månad är jag också där. HJÄLP! Då blir Freddy en orphan. Jag tänkte att jag plockar bort allt farligt från golvet, täcker vardagsrumsgolvet med tidningspapper och tömmer ut 8 kg hundmat i köket. Sen ser vi om han lever när jag kommer tillbaka två månader senare

1 kommentar:

  1. VA?!? Så kan man ju inte göra!! Man kan ju inte lämna en hund alldeles ensam. Såna som du borde faktiskt inte ha djur! Nu ringer jag djurskyddsförbundet.

    (Skojar bara. KramiZar!)

    SvaraRadera