lördag 13 februari 2010

Save Mischa!

Nu måst jag lite slå ett litet slag här för Mischa Barton. Alla tycker att hon har blivit så fet och ful. Lite som en valross som rullat sig i en hög med märkeskläder och sen ställt sig upp och börjat promenera bland folk.
Men så är det inte! Hon har blivit vuxen!
Alla jämför henne med hur hon såg ut under sina O.C.-år. Men halå. Hon var ett barn då. Vadå, 17,18, 19? Då har man TID med att springa runt och försöka se ut som en pinne och slösa energi på någon semi-ätstörning.
Något händer när man passerar typ 21. Då blir man lite pluffsig. det är för mycket sprit och vin och ostkvällar och ben and jerry's kvällar och godiskvällar och chipskvällar och benandjerry'sochgodisostochvinochchipskvällar att hålla reda på. För att inte tala om krapulamat. " Skräpmat högst en gång i månaden" är helt jävla omöjligt. HAHA säger jag. Är man full tre dagar i veckan blir det skräpmat tre dagar i veckan. Och äter man skräpmat tre dagar i veckan kan man lika gärna äta det 7 dagar i veckan.
Sen har vi det här med droger. Mischa tycker om att puffa lite då och då, har jag hört. Ifall ni inte har upplevt munchies någon gång i era liv, så kan det bäst beskrivas som att ha varit utan mat eller vatten i 4 år men sedan ha komma till ett pepparkakshus med en buffe (bättre än den på viking en morgon klockan sju då man svajar upp från hytten me fittig krapulahunger) uppdukad framför sig, UTAN ATT FÅ RÖRA EN SMULA. Så man äter pretty much allt som kommer i ens väg (inte för att jag själv har provat men man har väl sett på teve..).
Värst är dock sambofetman. Och Mischa har antagligen en sambo närhelst hon vill. Money makes it happen.

Konklusion:
Förstås i helvete att Mischa ser ut som en vanlig människa. Hon har vuxit upp. AND ALL U HATERZ OUT THERE; ZO ZHOULD YOU!!!

"Hej jag heter Mischa och min hobby är att banta. Nej. Det är mitt LIV."


"Hej jag heter Mischa och vem vittu har stulit min snickers?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar