onsdag 10 februari 2010

Ögonmakeup skola

Alltså många läsare undrar ju hur jag har gjort dagens ögonmakeup. Och det är då den här naturliga, lite heroin-chica (alltså när man tagit heroin 14 dagar i sträck och bott i ett dragigt garage tillsammans med råttavföring och gamla potatisskal) looken.
Jag har några tipzz dårå

Det är skitenkelt. Lättast går det om duär allergisk mot något, typ djur. Då är det bara att gå och borra in näsan i närmaste hund/katt, sedan applicera lite hundhår iögonvrån och gnugga medelhårt tills önskade effekt uppstår.

Eller så tar du din sunkigaste tjekompis eyeliner och mascara. Applicera generöst och gärna på insidan av fransraden. Applicera en gång till. Och en gång till. Gå till ett svettigt musudisco och dansa med suspekta typer.Gå hem och lägg dig i smutsiga lakan OBS! TVÄTTA INTE BORT SMINKET FÖRST! När du vaknar på morgonen ser du förhoppningsvis ut som jag idag.

Sista tipset är att du åker med någon Vikingbåt. Amorella är att föredra men Isabella går också. Ta så mycket av alla mascara/eyeliner/ögonkrämstesters du hittar (dom som alltså står framme för offentligt bruk). Av dessa båtars klientel att döma kommer du inte bara att få en häftig allergisk reaktion, kanske till och med HIV. Detta tips är skitbra också ifall du inte har någon vän/väninna som är speciellt sunkig av sig. P.s. för extra effekt, borra in asiktet i båtens heltäckningsmatta. Detta torde göra effekten så gott som permanent.

Jag ar själv inte testat något av ovanstående alternativ, jag antar att det bara kom naturligt för mig, som ett brev på posten.Vilken liten lyckost jag är.

2 kommentarer:

  1. Men hördu Finkku, Ginkku har vissa bra kläder. Dessutom måst ja klä mej som alla andra i hmtrasor o ginatrasor eftersom ja bor i tråkiga åbo o hatar o nätshoppa.

    Ps. sku vilja ha bildbevis på den här mejkuppen!

    SvaraRadera
  2. de e bara att scrolla neråt lite på bloggen så ser du bilder på hur de blir o se ut. Veri najz indeed.

    SvaraRadera