lördag 6 februari 2010

stockhom report

Idag har jag rantat runt i sthlm och spenderat pengar jag inte har. Jag försökte hålla ögonen öppna efter någon som såg ut som en rik liten bratz med förkärlek för brunhåriga finlandssvenskor men jag hittade ingen. Fick finansiera allt själv. Utan finanser.
Men jag scorade some good shit som allt komemr upp när ja kommer hem till min kamer. Men två byxdresser från Beyond Retro, Urban outfitter strumppisar, Weekday klänning/top och så FitTiGt snygg Parkas från Monki. Success med andra ord.
Så har jag skattat åt en snubbe som stod och sjöng Oasis skitfalskt i tunnelbanan. Alltså råskrattat. I hans ansikte. Fy faen så hemskt det lät.

Kollar nu på en film om sorority girls med Audrina Patridge. Hon var med i 2 minuter. Sen blev hon dödad. Alla utom jag hurrade. Jag hade blandade känslor.
Oj hoppas jag inte spoil den filmen för någon nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar