måndag 8 februari 2010

hatband

jag har ett nytt hatband. Alltså ett band jag hatar. Guano Apes. Literandom, jag vet.Men en kompis tipsade om dem (trodde dom var utdöda vid det här laget) och jag satte på dom, helt utav misstag på spotify. Det fick mej att vilja stifta en lag som förbjuder att tyskar skapar musik. Vi har många andra exempel på arför denna nyalag skulle gynna den breda allmänheten; Rammstein, Blümchen, Tokio Hotel. För att bara nämna några.
Nä tyskar skall ägna sig åt fotboll, öldrickande och etnisk utrensning. Det är det enda de är bra på. Men DET är det VÄLDIGT bra på.

Nä, tysklad får bara en halv freakishly muskulösdvärg av mig. För att deras språk låter så fjantigt. Och för att det finns en tysk futispelare som heter Ballvax. Mycket lustigt.


1 kommentar:

  1. Inte bara det! De har också en (kvinnlig) orienterare som heter Luder i efternamn.

    SvaraRadera