tisdag 24 februari 2009

vargar


Jag HATAR vargar. Hatar hatar hatar. Jag tycker att man borde skjuta alla vargar. Dom är äckliga och obehagliga och illvlliga. SKJUT! Pang, så slipper man dom. En gammal tant berättade en gång för mej om hur vargar ätit barn i typ slutet av 1800-talet. Just det, där ser ni. Skjut dom.

Jag har drömt jättehemska mardrömmar om elaka vargar och nu kommer jag atagligen att drömma något sånt eftersom jag skrivit det här inlägget och det har fått mej att tänka så mycket på vargar. Hujhujhuj jag måste tänka på trevliga saker. Som Victoria och Daniel.

Aah.

23 kommentarer:

  1. Åjj gud Malin din blogg förgyller verkligen min vardag! :D

    SvaraRadera
  2. Jävla fitt sak vargar e bäst jävla hora

    SvaraRadera
  3. Kära anonym, det gläder mig djupt att du funnit något du brinner för.

    SvaraRadera
  4. att vargar skulle äta barn är bara en myt som skapats genom att någon girig bonde inte klarade av att vargarna dödade ett eller två av dennes får. Vargen är helt ofarlig och faktiskt mer rädd för dig än vad du är för den. Och så kan jag tillägga att det var samma personer som lade ut flickebarn i skogen på vintern i minusgrader för att de tyckte att flickor inte var något värda. Vargen håller dessutom nere älgstammen och gör så att de inte blir för många, vilket resulterar i det som kallas för älgpesten där de står och skaver bort sin päls mot trädstammar/annat. Älgen dör kort senare av stora smärtor då den skavt av sig all hud på hela kroppen, dessutom får de blåsor i munnen som gör att de inte kan äta och mer eller mindre också svälter ihjäl... visst skjut alla vargar du, men du kommer att rubba hela ekosystemet

    SvaraRadera
  5. Jag tycker faktiskt att man skall skjuta alla älgar också, dom är nästan lika äckliga som vargar. Och björnar också. Vips har vi ekosystemet back on track.

    SvaraRadera
  6. Är du dum i huvet jävla sopa har vargarna skadat din jävla hjärna! åk hem till ditt jävla kanin land eller var du nu kommer ifrån... varg hatare!!

    SvaraRadera
  7. CP SKADADE SKITUNGE!! Fattar du noll eller!? Dom var här innan oss, och dom ska få stanna!!!! Detta är våran gemensamma jord, så ska något utrotas så är det människan!! Alla är så själviska!! Vakna upp!! Vargen är ett skyggt djur som helst håller sig undan, ända gången han attakerar är om någon går in på hans revir eller försöker döda honom(Som händer väldigt ofta!!!!!!!!!!) Kolla in min blogg: http://protestmotvargsjutning.blogg.se
    LÄS HELA BLOGGEN!! Hoppas allt detta fastnar i era små huven!! SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. HAHAHAHA! Vargsjutning. SJUTNING?!?!?! Är du säker på att det inte är du som är CPskadad?

    SvaraRadera
  9. vARGARNA BORDE ÄTA UPP DIG OCH ALLA SOM HATAR VARGAR! vargar ä ju faktiskt ett av de vackraste djuren i den här världen! DESSUTOM ÄR MITT FAVORITDJUR VARG OCH VI HADE VARGHUND (varg blandat med hund) NÄR JAG VAR MINDRE!Zharoki hette han... vargar ska inte sjutas! de ska leva vilt, å varför hatar du dom igentligen???????? de är snälla om man är snäll mot de, eller iallfall lugn, jag såg en varg en gång när jag var och plockade blåbär, den kollade på mig och jag på den, men efter ett tag gick den. vaargar ät INTE elaka!

    SvaraRadera
  10. nämen Oh? när du plockade blåbär? Vad fint!

    SvaraRadera
  11. p.s. tack för att du inte kallade mig hora eller cp eller dylikt.

    SvaraRadera
  12. jag hatar dig, du är äcklig och illvillig.. du borde skjutas! tack på förhand.

    SvaraRadera
  13. tack på förhand för vadå?

    SvaraRadera
  14. För den fina pälsen jag kommer att göra av allt vargskinn?

    SvaraRadera
  15. för den goda vargbiffen jag kommer att steka?

    SvaraRadera
  16. för det fina halsbandet av vargtänder jag kommer att göra?

    SvaraRadera
  17. alltså vad är vaargar ät ?

    SvaraRadera
  18. hähä dom har satt en uppstoppad varg i vår skola nu:D den ser typ ut som den på bilden. helt sant. munnen öppen o allt. hehe

    SvaraRadera
  19. Ahahahahah, hahahahahahah, hahahahahha, ja kan int sluta skratta!

    SvaraRadera
  20. Ehe så patetiskt. Ha en dålig dag.

    SvaraRadera
  21. Eller hur? Håller med Kotte. Alla ni dumma kommenterare, ha en dålig dag!

    SvaraRadera
  22. ta du og hold kjeftn på deg!

    SvaraRadera
  23. sorry I don't speak foreign. But basically what I'm trying to say is kill all the wolves. They are gross.

    SvaraRadera