torsdag 18 mars 2010

äventyr!

Så idag var jag ute med dottern i huset på en lång fotografiutfärd. Vi åkte i hennes bil och hade egen driver. Hon ville ha bensarahat och att ja sku betala 200 rupees till chauffören. Vittus sossu säger jag bara. Hon är helt galen, som en teini fast hon är typ 30. Hon är sångerska/actress/fashion designer/badminton champion. Hon tycker att jag sover för mycket, istället tycker hon att jag borde banta och bli fotomodell. Det tycker hennes morsa också. HAHAHAHAHAA säger jag åt den saken.
Sen tycker hon att jag skall bli bollywoodstjärna. "alla dina drömmar kan bli sanna" maler hon på om hela tiden. Och ja, förutsatt att jag bantar då. Hon kan inte förstå att jag inte drömmer om att bli smal och bollywoodstjärna/fotomodell i Indien. Det tycker hon är puckat. Hon tycker att jag slösar min tid. Tid jag skulle kunna ägna åt att banta åt pursue mina "drömmar" om att bli fotomodell superstar.
Sen var vi till ett tempel. Hon bad för mig och för att jag skulle få styrka att orka banta så att jag blir smal och vacker, så att jag kan bli fotomodel. HhahAHAH.Jag döööör.
På jobbet är det tråkigt som utav helvete, i vanlig ording.
Nu väntar jag på att L skall komma hem så jag kan gå ut och anit-banta. Mat mat mat here I come.
Puzz alla bloggläzare.

2 kommentarer:

  1. Vadå ja trodde d va därför du fo ti indien?? Du vill altså int bli stjärna...?

    SvaraRadera
  2. jo men sen nar jag horde om bantandet sa hajoo de lite xD

    SvaraRadera