onsdag 31 mars 2010

updejt

jahapp, nu har vi antligen fatt jobb har pa jobbet. VI ska lyfta profilen for en Club har i Mumbai. Alltsa en sandarn klubb som rika maniskor kan bli medlemmar i, dar dom umgas, sportar, ater middag, haller banketter och gar pa spa. Liksom, "alskling, skall vi ga en svang till klubben ikvall". Man blr intervjuad for att se ifall man passar in i klubben. O sen ar medlemskapet pa typ 25 ar. Och antagligen betalar man snuskiga summor med pengar.
Men dom verkar ta det ganska chill med det har. Sa det ar fortfarande halvt trakigt har.

Jag skypeade med min kara familj igar. Freddy var med. Jag blir helt gratfardig nar jag ser honom och sa pratar jag med honm pa skype, liksom "hej freddisen har e mamma, heeej, oj vad du ar duktig heeej freddisen kanner du igen mami har hejhej har du varit snall oooj sa fiin du e" o sa pussar han min lillasyster medan jag sager det for han tror antagligen att det ar hon som pratar men ibland tittar han mot skarmen och satter huvudet pa sned och verkar fatta att det ar jag. Han ar jattebusig sager mamma. Hehe. Sa jag far nagot att bita i nar jag kommer hem.

L fyller ar pa fredag och jag har ingen aning om vad faen jag skall kopa at honom. En liten apa som han kan ga runt med i koppel. En egen liten indisk betjant (for det far inte vara sa dyrt). Egentligen skulle jag vilja ge honom en rickshaw taxi, men det skulle vara svart att fa hem den till finland.

jag far nog fundera lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar