onsdag 24 mars 2010

toapapper som doftar.

Jag och L hade tydligen kopt doft-toapapper. Det luktar som rokelse. Och sa star det extra extra ultra hygienic pa k. Vad bra va?

Tyvarr ar jag lite dalig att ladda upp bilder jag vet, men det ar ratt krangligt eftersom min laptop inte kan lasa av kamerans minneskort av nagon orsak, sa ja maste forst overfora dom till Ls laptop och sedan darifran till mitt USB minne och sedan upp pa webben. Och jag far inte rora Ls laptop. HELT SANT! han blir galen och sager DU HAR EN EGEN DATOR ARGHSKJSAKL!! Och det ar inte for att han ar radd att jag skall sondra den (enbart), for jag far inte satta pa den ens nar han ar hemma och kan halla ogonen pa mej!
hihihi.

Men jag hade tankt att jag skulle kompensera for the lack of pictures med att satta upp lite design av mig. Tjoho!


Nago emo skit nar jag hade trakigt

Lite company profile grejs for kladfirman Ivy


Lite jaghartrakigtkonst.

Lite forslag pa brollopsinbjudningskort at min jobbkompis som skall gifta sig i juni. Nar hon sag dom slog hon dom och sen kom alla tjejer pa kontoret och tittade pa dom och holl pa kissa pa sig av skratt. Jag tyckte att dom var fina pa riktigt.



Jah. De va de. Jag har copyright pa allt, naturligtvis. Ska man skriva sant? eller e de bara pros som skriver sant? I sana fall sa struntar vi i det.

1 kommentar:

  1. wau. ja tycker också om dom. kanske du kan börja gör såna heltid, i österbotten för där gifter dom ju sig varannandag. hej muuten ja ha joina klubben, ja har nu en väldigt ouppdaterade blogg fridablogg.ratata.fi ;)

    SvaraRadera