torsdag 11 mars 2010

okej sa igar var en loost skon dag.
Jag stack fran jobbet klockan 13, det ar da var lunch borjar, men jag madde kind of konstigt sa jag bestamde mig for att aka till en shopping mall istallet. Heh.

Sa jag akte dit, tog typ en halv timme pa grund av lojlig trafik. Men det var en javvligt bra mall och jag hittade en massa bra grejer. Ska lagga upp de pa bloggen sen. Och pa mallen fick jag en ahh sa god, vasterlandsk subway smorgas. Mums. och milkshake till efterratt.
Sen kom j ag tillbaka till jobbet, bara en och en halv timme forsenad, med en massa shoppingkassar. Ups. Da kom en co-worker o sa att hon var pa vag till en on site visit, som RaKaDE vara i samma komplex dar jag bor. Sa vi hoppade i en rickshaw och stack dit, kollade in siten (som var helt halvfardig) och sen kunde jag ga hem och sova. skoooon dag.

Det ar sa javla haftigt, har i Indien custom make man alla mobler! Liksom kunden far titta pa referensbilder som inredaren har i sin dator, sedan peka ut vad han/hon gillar och sa visar man bilden till en snickare och han bygger den! Jag sa att i Finland koper vi bara allt fran Ikea och da blev dom helt woooaaw, Ikea, de e sa dyrt och sa bra kvalitet, det har vi inte rad med har. Haha.

Nu pa lordag kommer min syster till Mumbai fran Goa och stannar tills mandag. Det ska bli sa kuuul. Mumbai har borjat kannas som hemma, jag gar pa jobb varje dag, har rutiner och far bekanta pa besok :) hehe. Sa nu e de bara for alla er andra dar i Finland att borja komma pa besok! Forresten, L vill att vi skall spela paintball med min syster, han bara "tank va siistii, spela indisk paintball i mumbai!!"..jag ar inte sa inspirerad.
na, jqag har inga bilder annu att ladda upp fran indien sa ni far lite farska bilder pa freddy istallet. Han lever och mar bra, har jag hort:)

1 kommentar:

  1. Vitsi d e så kiva att du uppdaterar, d e rolit att läsa vad du håller på med och hur du mår, so keep up the good work! :) D ända ja sankar e mera bilder, men d sa du ju redan att e på kommande ;) Ja sku komma o hälsa på, men ja e mera pank än ja nånsin har varit i hela mitt liv så... man kanske it får en flygbiljett dit för,hmm.. 200kr? (som e resten av min månadsbudget)...:/
    P.s Freddy e världens sötaste!

    SvaraRadera