onsdag 10 mars 2010

mumbai, del 2

Ouukkej.
Sa mumbai. Var ska man riktigt borja?

Allt ar annorlund. Allt luktar sa starkt, det ar hett och smutsigt. Nar jag kommer hem pa kvallen sa kanns det som om jag har grus i mina ogon. Det ar sa mycket smutsigt och avgaser som flyger runt.

Nar jag gar pa gatan sa stirrar alla. STIRRAR. alltsa glor, vander sig om och glor, ropar till sina kompisar att TITTATITTATITTA! Det ar ju lite humor, men ocksa jobbigt. Nar jag och L gick pa Juhu beach haromdagen sa stannade barn och pekade pa honom och skrattade. Alla ville halsa, "hello sir, how are you doing?". hahaha.

Vi bor i ett fint omrade som heter Oshiwara. Det finns pool och fitnesscenter och vakter som vaktar stallet 24/7. Det ar helt ett megakomplex och dar bor sakert 2000 manniskor.

med blatt ar det inringat var vi bor.

vart rum


utsikt

pool

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar