tisdag 23 mars 2010

Bollywood!

haloj och ussakta ussakta igen for uslig uppdatering.
Som vanligt har det hant massor och ingenting. Har hander inte sa mycket nytt, men varje dag ar lite som ett aventyr anda, typ ska rickshawchaufforen lura mig, ska jag bli pakord, ska jag fa magsjuka om jag ater det har?
Men en rolig grej ja goch L gjorde pa sondagen, var att vi var med som statister pa en bollywood movie set! 13 timmars jobb och 500 rupees (typ 8 euro) fick vi for besvart. Det var helt sinnessjukt och TRAKIGT!
Jag blev pakladd i nagon illasittande svart kort klanningsak och sminkad som en javla prostituterad och en haruppsattning som gjorde att jag sag ut som en pojke.
The set som dom hade byggt upp i en studio var dock haftig. Det var en theme-bar med en stor scen formad som en elgitarr och vi skulle sitta vid diverse bord och latsas ata och klappa i handerna och ha en gay old time.
Sedan blev L forstas kompis med han som placerar ut statister i olika scener och valjer vem som skall gora vad sa vi hamna att vara "the couple" i en scen, dar vi star och vantar pa att fa ett bord HAHahaHAH! Ska bli roligt att kolla om vi syns sen nar den kommer ut. Stepmom heter den och JEPP de e en Bollywood remake pa en gammal jenkkifilm. Alla andra scener utom denna kommer att filmas i Sydney sa hej Kakhuset Alexandra och Mattias, sen ar det er tur att vara statister!
EN sak som var lite intressant var megastor dansscen med ungefar 100 dansare. Dom var ALLA kladda som ladies of the night, seriost. Jag talar rumpor som hangde ut och boobs som nastan hangde ut. Och ALLA var vit, fran ryssland, ukraina, australien och the UK. Sa da talade vi med nagon on the set att det ar en sadan har bild indiska man far av vita flickor, att vi ar losslappta, klar oss som prostituerade och halltid ar glada och up for anything. Manfa tror att det bidrar till att vita kvinnor blir harassed och att det okar osakerheten for kvinnor i indien. Hmm. Lite obekvam kande man sig ju nog dar i alla fall..
Eftersom det inte fanns tillrackligt med vasterlanningar som statister hade dom indiska tjejer dar ocksa, som dom satt HORRIBLA BLONDA PERUKER PA!! oj gud vad det sag tragiskt ut. Tjejerna gick runt och sag missnojda och trotta ut, de fick sa lite kameratid som mojligt och det paminde om nan sjuk, twisted crossdressing/prostitutionsharva. Perukerna var sa sjukt daligt gjorda. Det sag sa javla stort ut.

Bollywood var nog en once in a lifetime grej. Fy fan vad jobbigt. Som tur hade jag L dar att luta mig pa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar